Allegro.pl – najpopularniejszy polski serwis aukcyjny proponuje swoim Użytkownikom nowy, interaktywny konkurs.
„Pofolkuj sobie” to nazwa akcji, która potrwa od 12 kwietnia do 2 maja. Za kreację i realizację konkursu odpowiada agencja One-2-One działająca w obszarze marketingu precyzyjnego.
Mechanizm konkursu polega na wytypowaniu najniższej unikalnej kwoty podczas SMSowej licytacji poszczególnych przedmiotów – nagród. W zabawie Użytkownicy sami wybierają przedmioty, o które chcą grać: samochody, kamery, telewizory, notebooki, skutery i Allekarty debetowe. Łączna wartość nagród przekracza 250 tys. złotych. Wszystkie szczegóły akcji są dostępne na stronie www.pofolkujsobie.pl
Całość konkursu jest utrzymana w stylistyce folkowej. Grafiki na stronie oraz wszelkich materiałach prasowych nawiązują do elementów ludowych wycinanek. Teksty na www, teksty ogłoszeń i zwrotnych SMSów są przewrotnie stylizowane na gwarę. I tak „Baby i Chłopy” mogą „se pofolkować” i wygrać „fury, bryki na mechaniczne konie, jabłkowe komputery i furę siana na kubraki”.
Poza bezpośrednią komunikacją z Użytkownikami Allegro.pl (mailing), akcję promują ogłoszenia prasowe w ogólnopolskich tytułach, radiówki w największych rozgłośniach oraz kampania w Internecie.
