LIFESTYLE Sport

Zaskakująca roszada – GKS Katowice tuż za liderem

Zaskakująca roszada – GKS Katowice tuż za liderem
Badanie „Polska Piłka”, przygotowywane cyklicznie przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”, przedstawia aktywność medialną zespołów Ekstraklasy oraz I ligi. Materiały selekcjonowane są dzięki monitoringowi ponad 1100 tytułów prasowych oraz wybranych stron

Data publikacji: 2015-10-27
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zaskakująca roszada – GKS Katowice tuż za liderem
Kategoria: LIFESTYLE, Sport

Badanie „Polska Piłka”, przygotowywane cyklicznie przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”, przedstawia aktywność medialną zespołów Ekstraklasy oraz I ligi. Materiały selekcjonowane są dzięki monitoringowi ponad 1100 tytułów prasowych oraz wybranych stron internetowych.

Zaskakująca roszada - GKS Katowice tuż za liderem LIFESTYLE, Sport - Badanie „Polska Piłka”, przygotowywane cyklicznie przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”, przedstawia aktywność medialną zespołów Ekstraklasy oraz I ligi. Materiały selekcjonowane są dzięki monitoringowi ponad 1100 tytułów prasowych oraz wybranych stron internetowych.

Badanie „Polska Piłka”, przygotowywane cyklicznie przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”, przedstawia aktywność medialną zespołów Ekstraklasy oraz I ligi. Materiały selekcjonowane są dzięki monitoringowi ponad 1100 tytułów prasowych oraz wybranych stron internetowych.

We wrześniu najbardziej medialnym klubem I ligi, po raz trzeci z rzędu, został Zawisza Bydgoszcz. Zespół jako jedyny pierwszoligowiec przekroczył barierę tysiąca publikacji. Za plecami bydgoszczan zameldował się GKS Katowice, który – w porównaniu z sierpniowym badaniem – awansował o trzy pozycje. Po miesiącu nieobecności do czołowej trójki powrócił GKS Bełchatów. Z kolei wicelider z sierpnia – Zagłębie Sosnowiec – spadł tuż za podium. Pierwszą piątkę najbardziej medialnych zespołów I ligi uzupełniła Arka Gdynia.

Medialność klubów wpłynęła na poziom ekwiwalentu reklamowego, czyli wartość publikacji informujących o konkretnych zespołach. Gdyby kluby chciały zapłacić za powierzchnię reklamową równą artykułom na ich temat, musiałby wydać miliony złotych. Pod względem wysokości AVE najlepiej wypadły Zawisza Bydgoszcz i GKS Bełchatów. Publikacje dotyczące każdego z klubów warte były ponad 4,7 mln zł. Barierę 4 mln zł przekroczył jeszcze GKS Katowice. Materiały zebrane na temat zespołu wyceniono na nieco ponad 4,3 mln zł. Publikacje na temat pozostałych zespołów I ligi warte były od 1,1 do 3,8 mln zł. 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Zaskakująca roszada - GKS Katowice tuż za liderem LIFESTYLE, Sport - Badanie „Polska Piłka”, przygotowywane cyklicznie przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”, przedstawia aktywność medialną zespołów Ekstraklasy oraz I ligi. Materiały selekcjonowane są dzięki monitoringowi ponad 1100 tytułów prasowych oraz wybranych stron internetowych.
Hashtagi: #LIFESTYLE #Sport

A to już wiesz?  Merrell Hydro Hike, czyli weekend w stylu fit.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy