Niezmiernie nam miło poinformować Was, że Twarz Netii, Tomasz Kot, został wybrany Gwiazdą Reklamy 2009 magazynu „Brief” – jednego z najważniejszych i najbardziej opiniotwórczych pism w branży marketingowo-reklamowej. Nagroda ta jest przyznawana od dwóch lat. W poprzednim roku zdobył ją Piotr Fronczewski.
Na gali, która odbyła się w dniu wczorajszym, z ust redaktora naczelnego magazynu „Brief”, pana Grzegorza Kiszluka, padło wiele ciepłych słów zarówno pod adresem aktora, jak i komunikacji Netii z jego udziałem. Pan Kiszluk nie tylko chwalił ideę kampanii „Wolne wybory na Twarz Netii”, ale również bardzo sugestywnie (odliczając po rosyjsku) poinformował wszystkich zgromadzonych o nowej kampanii reklamowej Netii, z którą wystartowaliśmy w dniu dzisiejszym.
Mamy nadzieję, że przyłączycie się do nas z gratulacjami dla Tomasza Kota. Zapraszamy Was jednocześnie do lektury wywiadu, którego aktor udzielił magazynowi „Brief” po przyznaniu mu wspomnianej nagrody. Znajdziecie go w najnowszym numerze „Briefu”.
Małgorzata Babik
Rzecznik prasowy, Netia SA
Więcej informacji: http://www.brief.pl/wiadomosci/in-brief/art1339,ludzie-roku-briefu.html
Kampanie z udziałem Tomasza Kota:
http://media.netia.pl/pl/pr/119112/wybierz-twarz-netii-w-wolnych-wyborach
http://media.netia.pl/pl/pr/120323/nowa-debata-w-kampanii-na-twarz-netii
http://media.netia.pl/pl/pr/123626/-darmowy-mobilny-internet-w-netii
http://media.netia.pl/pl/pr/150410/hipnotyzujaca-promocja-netii