LIFESTYLE Sport

Reprezentanci Polski w Rio 2016 w kampanii „Dziękuję Ci Mamo”

Reprezentanci Polski w Rio 2016 w kampanii „Dziękuję Ci Mamo”
Procter & Gamble, partner Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego, ogłosił ambasadorów III polskiej odsłony kampanii „Dziękuję Ci Mamo”. Zostali nimi kolarka Maja Włoszczowska oraz pływak Radosław Kawęcki, przygotowujący się obecnie do Igrzysk Olimpijskich Rio 2016, oraz ich

Data publikacji: 2016-04-08
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Reprezentanci Polski w Rio 2016 w kampanii „Dziękuję Ci Mamo”
Kategoria: LIFESTYLE, Sport

Procter & Gamble, partner Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego, ogłosił ambasadorów III polskiej odsłony kampanii „Dziękuję Ci Mamo”. Zostali nimi kolarka Maja Włoszczowska oraz pływak Radosław Kawęcki, przygotowujący się obecnie do Igrzysk Olimpijskich Rio 2016, oraz ich Mamy

Reprezentanci Polski w Rio 2016 w kampanii „Dziękuję Ci Mamo” LIFESTYLE, Sport - Procter & Gamble, partner Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego, ogłosił ambasadorów III polskiej odsłony kampanii „Dziękuję Ci Mamo”. Zostali nimi kolarka Maja Włoszczowska oraz pływak Radosław Kawęcki, przygotowujący się obecnie do Igrzysk Olimpijskich Rio 2016, oraz ich Mamy

Kampania “Dziękuję Ci Mamo” przeprowadzona w ramach Igrzysk Olimpijskich Rio 2016 jest kontynuacją projektu Procter & Gamble, który w oryginalny sposób prezentuje się jako partner Igrzysk – firma, która „z dumą wspiera mamy”. Kampania, która swoją światową premierę miała w trakcie Igrzysk Olimpijskich Londyn 2012 roku, podkreśla kluczową rolę mamy w drodze każdego sportowca na olimpijski szczyt.

„Marki Procter & Gamble powstały po to, by każdego dnia dawać mamom to, co najlepsze”, powiedział Marek Kapuściński, Prezes Procter & Gamble w Polsce. „Podczas tak ważnego wydarzenia, jakimi są Igrzyska Olimpijskie, największa uwaga skupiona jest głównie na zawodnikach, to ich zmagania śledzą miliony fanów na całym świecie. Jednak my wiemy, że za sukcesem każdego sportowca, każdego dziecka, stoi jego mama, jej zaangażowanie i poświęcenie. Dlatego w naszej kampanii to mamy są w centrum uwagi. Poprzez nasze produkty chcemy wyrazić podziw i wdzięczność dla każdej mamy na świecie” – dodaje.

Ambasadorzy

“Jestem dumna, że współpracuję z firmą Procter & Gamble. Cieszy mnie, że mama będzie mi towarzyszyć w trakcie jednej z najważniejszych walk – o medal olimpijski. Jej wsparcie jest dla mnie nieocenione. Kiedy cztery lata temu uległam kontuzji tuż przez Igrzyskami Olimpijskimi, to dzięki mamie znalazłam w sobie siłę by po raz kolejny stawać do walki o miejsce na podium olimpijskim.” – komentuje Maja Włoszczowska, srebrna medalistka Igrzysk Olimpijskich w Pekinie oraz wielokrotna mistrzyni i wicemistrzyni Europy
w kolarstwie górskim.

A to już wiesz?  Jasno i bezpiecznie. Jaka lampka na szosę?

“Mama zawsze była, jest i będzie moim największym kibicem. Za każdym razem stara się towarzyszyć mi podczas zawodów. Igrzyska Olimpijskie to największe sportowe wydarzenie oraz wyzwanie dla każdego sportowca. Bardzo się cieszę, że dzięki Procter & Gamble, mama będzie mogła być blisko mnie w Rio de Janeiro.” – stwierdził Radosław Kawęcki, dwukrotny wicemistrz świata i dwukrotny mistrz Europy w stylu grzbietowym

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Reprezentanci Polski w Rio 2016 w kampanii „Dziękuję Ci Mamo” LIFESTYLE, Sport - Procter & Gamble, partner Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego, ogłosił ambasadorów III polskiej odsłony kampanii „Dziękuję Ci Mamo”. Zostali nimi kolarka Maja Włoszczowska oraz pływak Radosław Kawęcki, przygotowujący się obecnie do Igrzysk Olimpijskich Rio 2016, oraz ich Mamy
Hashtagi: #LIFESTYLE #Sport

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy