Data publikacji: 2018-09-14
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jordan Brand i Paris Saint-Germain prezentują pierwszą wspólną kolekcję
Kategoria: LIFESTYLE, Sport
Jordan Brand i Paris Saint-Germain prezentują pierwszą wspólną kolekcję.
W ciągu ostatnich kilku lat obecność Jordan Brand w Paryżu stała się coraz bardziej widoczna. Jedyny sklep marki w mieście – Jordan Bastille – otwarto w 2016 roku, a już 2017 roku ogłoszono jej współpracę z Francuską Federacją Koszykówki. To tylko kilka przykładów, które potwierdzają silny związek między Jordan Brand a stolicą Francji, który zapoczątkowała wizyta Michaela Jordana w 1985 roku. Przez kolejne dekady wzajemna więź jeszcze bardziej się umacniała, czego przykładem są sponsorowane przez markę Mistrzostwa Świata Quai 54 w Streetballu.
Wszystko to sprawia, że dzisiejszy komunikat − Jordan Brand prezentuje swoją pierwszą kolekcję stworzoną we współpracy z klubem piłkarskim Paris Saint-Germain − nabiera sensu.
Zarówno Jordan Brand, jak i Paris Saint-Germain zajmują ważne miejsce świecie sportu oraz stylu,
więc współpraca z klubem to dla nas naturalne połączenie − mówi Michael Jordan.
Opinię Jordana podziela prezes PSG, Nasser Al-Khelaifi, który zauważa: Współpraca Paris Saint-Germain z Jordan Brand odzwierciedla ambicję obu marek, aby połączyć styl, sportowe wyniki oraz innowacyjność. Podzielamy wiele wartości z marką Jordan, znaną na całym świecie ze swojego sportowego dziedzictwa oraz atrakcyjnego, współczesnego designu. Wierzymy, że ta współpraca wzbudzi entuzjazm naszych fanów, pomoże nam dotrzeć do nowych odbiorców i zwiększy nasz globalny zasięg.
Paryżanie czują wyjątkową sympatię do marki. − W Stanach Zjednoczonych, jeśli słyszysz Jordan, pierwsze skojarzenia to koszykówka lub impreza hip-hopowa. Zupełnie inaczej jest w Paryżu. Tutaj marka Jordan nie jest zarezerwowana wyłącznie dla koszykarzy czy społeczności hip-hopowej − mówi Laurent Nicolas Bourgeois, połowa duetu Les Twins, jednej z najbardziej cenionych grup tanecznych, którą tworzy wraz z bratem bliźniakiem, Larrym Nicolas. − Jesteśmy jednymi z największych fanów Jordanów na świecie. Jesteśmy super fanami.
Kolekcję Jordan Brand x Paris Saint-Germain tworzą sportowe i lifestyle’owe produkty, w tym dwa dedykowane zestawy meczowe, obuwie oraz odzież. Zestawy wykonano w technologii Nike Vaporknit Match, która podczas gry zapewnia przewiewność oraz swobodę ruchów. Zostały utrzymane w biało-czarnej kolorystyce i będą używane jako trzeci i czwarty zestaw klubu. Strój bramkarza w kolorze jaskrawej czerwieni Infrared to ukłon w stronę jednego z najbardziej charakterystycznych kolorów Jordan Brand. − Cieszymy się, że umieszczając logo Jumpmana z przodu koszulki Paris Saint-Germain, możemy połączyć te dwie pełne pasji społeczności i dalej dzielić się energią, którą dają sport i styl − mówi Jordan.
Kolekcja obuwia i odzieży utrzymana jest w czarno-białej kolorystyce, odpowiadającej zestawom meczowym, ale z dodatkiem czerwonych akcentów. Czerwień to historyczna barwa dla Jordan Brand, a także jeden z klubowych kolorów Paris Saint-Germain. Dodatkowo na każdym produkcie znajduje się unikalne logo − sylwetka Jumpmana w godle Paris Saint-Germain.
Energia towarzysząca powstaniu nowej kolekcji jest niemal dotykalna. − Jordan dodaje unikalny charakter strojom PSG − mówi Larry Nicolas. Jego brat bliźniak definiuje tę magię bardziej bezpośrednio: − To po prostu styl bycia −mówi Laurent Nicolas. – Miejsce Jordan jest przy PSG.
Kolekcja Jordan Brand x Paris Saint-Germain ma oficjalną premierę 14 września. Klub zadebiutuje w zestawie Jordan Brand podczas europejskich rozgrywek już 18 września.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #LIFESTYLE #Sport