Wiadomości Branżowe

Female.pl kończy współpracę z siecią ARBO

Female.pl rozstaje się z ARBOmediaZ dniem 13 października 2009 roku redakcja Internetowego Magazynu Kobiecego Female.pl oraz serwisu poświęconego modzie Bioderka.pl rozwiązała umowę z domem mediowym ARBOmedia Polska.Rozwiązanie umowy nastąpiło w trybie natychmiastowym. Głównymi powodami niezadowolenia z usług ARBOmedia były niski poziom sprzedaży powierzchni reklamowej oraz niski poziom cen sprzedanej powierzchni w serwisie. Od 13 października 2009 roku reklamy w serwisie można zamawiać osobiście w porozumieniu z Redaktorem Naczelnym portalu lub poprzez kontakt z Glossy Media - platformą skupiającą właścicieli witryn internetowych o tematyce kobiecej. Obecnie jest to jedyna sieć, która współpracuje z serwisem Female.pl.Female.pl to Internetowy Magazyn Kobiecy, odnotowujący miesięcznie 279,380 unikalnych użytkowników, generujących 658,132 odsłon.

Female.pl rozstaje się z ARBOmedia

Z dniem 13 października 2009 roku redakcja Internetowego Magazynu Kobiecego Female.pl oraz serwisu poświęconego modzie Bioderka.pl rozwiązała umowę z domem mediowym ARBOmedia Polska.

Rozwiązanie umowy nastąpiło w trybie natychmiastowym. Głównymi powodami niezadowolenia z usług ARBOmedia były niski poziom sprzedaży powierzchni reklamowej oraz niski poziom cen sprzedanej powierzchni w serwisie.

Od 13 października 2009 roku reklamy w serwisie można zamawiać osobiście w porozumieniu z Redaktorem Naczelnym portalu lub poprzez kontakt z Glossy Media – platformą skupiającą właścicieli witryn internetowych o tematyce kobiecej. Obecnie jest to jedyna sieć, która współpracuje z serwisem Female.pl.

Female.pl to Internetowy Magazyn Kobiecy, odnotowujący miesięcznie 279,380 unikalnych użytkowników, generujących 658,132 odsłon.

Źródło Female.pl. Dostarczył netPR.pl
A to już wiesz?  80% Polaków uważa, że będziemy dobrymi gospodarzami Euro 2012

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy