Data publikacji: 2018-03-30
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Creative wspiera polski triathlon i promuje słuchawki Creative Outlier Sports.
Kategoria: LIFESTYLE, Sport
Firma Creative sponsoruje Łukasza Kalaszczyńskiego, Mistrza Polski w triathlonie na dystansie 70.3, celem firmy jest wspieranie polskiego sportu a przez to kształtowanie pozytywnego wizerunku marki Creative w Polsce
Firma Creative ogłosiła, że rozpoczyna sponsorowanie najlepszego polskiego, zawodowego triathlonisty Łukasza Kalszczyńskiego.
„Udało się to dzięki dobrej sprzedaży w Polsce sportowego modelu słuchawek Creative Outlier Sports, już od roku promujemy je poprzez sport a głównie triathlon. Osobiście trenuję amatorsko tę dziedzinę i startowałem w Mistrzostwach Świata na Hawajach trzykrotnie. Lubię ten sport i doceniam środowisko triathlonistów, uważam że Polska ma ogromny potencjał bo ma świetnych zawodników, którym trzeba pomóc w doskonaleniu się. Dlatego wraz z moim wspólnikiem Marcinem Kindlerem z PowerSales International, działając jako przedstawiciele Creative na Europę
środkowo-wschodnią, udało nam się namówić centralę w Singapurze do zainwestowania w polski triathlon. Naszym celem jest propagowanie tego sportu, aby Polacy stali się czołówką światową. Dla firmy Creative na pewno przełoży się takie działanie również na korzyści sprzedażowe” powiedział Rafał Herman, dyrektor sprzedaży Creative na Polskę.
Przypomnijmy, że triathlon to wszechstronna dyscyplina sportowa będąca kombinacją pływania, kolarstwa i biegania. Zawodnik kolejno płynie, jedzie na rowerze i biegnie, a czas końcowy obejmuje również zmianę stroju i sprzętu sportowego.
Triathlon rozgrywany jest na różnych dystansach:
· Olimpijski (standard): 1,5 km pływania / 40 km jazdy rowerem / 10 km biegu
· 1/4 Ironman: 0,95 km pływania / 45 km jazdy rowerem / 10,55 km biegu[2]
· Half-Ironman (Ironman 70.3): 1,9 km pływania / 90 km jazdy rowerem / 21 km biegu
· IRONMAN: 3,8 km pływania / 180 km jazdy rowerem / 42 km biegu
Obecnie zawody Ironman 70.3 to jeden z najdynamiczniej rozwijających się i najbardziej popularnych startów triatlonowych na świecie. W każdym ze startów bierze udział kilkuset zawodników. Wyścigi otwarte są również dla sportowców nieprofesjonalnych lub amatorów. Około 5-10% startujących to zawodnicy profesjonalni, zazwyczaj klasyfikowani są w osobnej kategorii.
Nasz Łukasz Kalaszczyński ma szansę podjąć skuteczną rywalizację na zawodach międzynarodowych zarówno na dystansie 70.3 jak również IRONMAN, do tego potrzebował dobrego patrona. Sam sport staje się coraz bardziej popularny w kraju i obecnie na FB deklaruje zainteresowanie nim już 270.000 osób w różnym wieku, bo to jest sport dla każdego, w każdym wieku, choć wymaga sporych nakładów finansowych.
„Jestem bardzo zadowolony, że firma o tak długich tradycjach w konstruowaniu i produkcji sprzętu elektronicznego zainteresowała się mną i postanowiła pomóc w osiąganiu zakładanych celów na ten rok. Mam w planie wiele startów na świecie, również eliminacje do Mistrzostw Świata. Postaram się godnie reprezentować Polskę, markę i propagować ten jeszcze mało popularny sport w kraju.” Powiedział Łukasz Kalaszczyński Mistrz Polski na dystansie 70.3.
O firmie Creative
Creative jest światowym liderem w zakresie produktów do rozrywki cyfrowej. Znany ze swoich kart dźwiękowych Sound Blaster® i wprowadzania rewolucyjnych rozwiązań technologii multimedialnej firma Creative obecnie rozwija dziedzinę cyfrowej rozrywki dzięki najnowocześniejszym rozwiązaniom audio. Bezprzewodowe głośniki premium, bezprzewodowe słuchawki i zaawansowane wzmacniacze dla melomanów oraz cyfrowe konwertery audio. Dzisiaj firma Creative ponownie rozwija markę Sound Blaster, której baza użytkowników przekracza 400 milionów. Jej przełomowe produkty Sound Blaster Roar i Sound Blaster X7 przyczyniają się do stworzenia nowej generacji sieci mobilnych, łącząc światy komputerów, smartfonów, i tabletów. Własne technologie firmy Creative, innowacyjny sprzęt, aplikacje i usługi wykorzystują Internet, umożliwiając konsumentom korzystanie z wysokiej jakości rozrywki cyfrowej – zawsze i wszędzie.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #LIFESTYLE #Sport